سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خرید لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل ZenBook Pro Duo:

خلاقیت و بهره وری خود را با پیشگویی ASUS ZenBook Pro Duo به سطح بعدی ببرید! لپ تاپ استودیو RTX قدرتمند طراحی شده برای ارائه لبه نهایی در بهره وری در گردش کار ، دارای یک صفحه گسترده 4K ASUS ScreenPad ™ Plus است که با صفحه نمایش اصلی 4K UHD OLED یکپارچه عمل می کند. هرگز از قدرت خلاقانه خود به راحتی استفاده نشده است.

سبک شخصی خود را منعکس کنید:

رنگ جدید Celestial Blue الهام بخش الهام بخش خود از آینده است و به ZenBook Pro Duo هوای پیشرفته ای از نوآوری بی انتها می بخشد. همانطور که از چنین مفهومی انقلابی برخوردار است ، آن را نیز با یک نسخه نامتقارن منحصر به فرد از نقاشی با روکش فلزی با الهام از ذن تزئین می کنیم: جزئیات طراحی جذاب که به ZenBook Pro Duo هویت کاملاً غیرقابل توصیف می بخشد. لبه ها با لبه های الماس برش خورده و عریض به پایان رسیده است که محیط شما را منعکس می کند تا به زیبایی محیطی اضافه شود: در واقع ، شما وظیفه طراحی لپ تاپ خود را بر عهده دارید.

دارای رنگ های :

آبی آسمانی (حس آینده گرایی )،تمام آلومینیوم (کاردستی دقیق) ،لبه های بازتابی (سبک شخصی)

بهره وری نهایی را تجربه کنید:

ASUS ScreenPad ™ Plus محاسباتی را که قبلاً هرگز تجربه نکرده اید محاسباتی را انجام می دهد. این صفحه نمایش لمسی ثانویه 4K با عرض کامل است که با صفحه لمسی اصلی 15.6 اینچی 4K UHD OLED یکپارچه کار می کند و به شما روش های بی پایان برای بهینه سازی و شخصی سازی گردش کار شما می دهد. یک سری برنامه های داخلی مفید به تقویت بهره وری شما کمک می کند. کلید سریع اجازه می دهد تا اتوماسیون تک شیر از توالی های صفحه کلید پیچیده ، و Handwriting به شما امکان می دهد متن را بصورت شهودی وارد کنید. کنترل های سریع مفیدی مانند App Switcher ، ViewMax و Task Swap برای تعامل بصری بین صفحه اصلی و ScreenPad Plus وجود دارد. Task Group به شما امکان می دهد با باز کردن چندین کار با یک لمس ، وارد حالت کار شوید. و اکنون می توانید برنامه ها یا نوارهای ابزار درون برنامه را بر روی ScreenPad Plus بکشید تا در هر کجا که هستید ، فضای بیشتری برای کار روی صفحه اصلی فراهم کنید.

ارگونومی ایده آل ، برای قلم یا صفحه کلید:

با ZenBook Pro Duo و قلم بسته بندی شده - یا قلم فعال مورد علاقه خود - واقعاً می توانید به خلاقیت خود اجازه دهید. هر دو نمایشگر چند لمسی از ورودی قلم پشتیبانی می کنند ، اما ScreenPad Plus یک بستر عالی و ارگونومیک و پایدار برای نوشتن یا ترسیم به شما می دهد. یادداشت برداری کنید ، ایده های خود را ترسیم کنید ، یا ویرایش گرافیکی دقیق را با شهودی ترین روش تا کنون انجام دهید. همچنین یک جعبه استراحت جداگانه در جعبه وجود دارد که باعث بهبود طراحی صفحه کج ErgoLift می شود تا راحت ترین تجربه تایپ تا کنون را به شما ارائه دهد.

امکانات بی پایان:

ScreenPad ™ Plus چند وظیفه ای برنامه را به شما امکان پذیر می کند ، بنابراین ASUS با توسعه دهندگان شخص ثالث - از جمله توسعه دهنده نرم افزار حرفه ای ویرایش ویدیو Corel® ، با برنامه های دیگر همکاری نزدیک دارد - برای بهینه‌سازی ScreenPad Plus برای بهره‌وری نهایی. ScreenPad Plus دروازه شما به امکانات بی پایان است.

قدرت قابل حمل بی نظیر:

ZenBook Pro Duo از پردازنده هشت هسته ای Intel® Core 9 i9 نسل جدید 9 ، جدیدترین گرافیک NVIDIA® GeForce RTX ™ 2060 با کیفیت بازی و ذخیره سازی سریع سریع بهره می برد. این ترکیب فوق العاده قدرت تضمین می کند که ZenBook Pro Duo وظایف با کیفیت حرفه ای را در پیش می گیرد ، مانند ویرایش چند لایه عکس یا ویدئو ، ارائه گرافیک سه بعدی یا حتی پخش مستقیم بازی.

مشخصات فنی:

ویندوز 10 پرو

هسته 9 i9

پردازنده 8 هسته ای 9th Gen Intel®

GeForce

RTX 60 2060

گرافیک درجه بازی

1 ترابایت

PCIe® x4 SSD

32 گیگابایت

DDR4 2666MHz

محاسبات فوق توانمند:

ZenBook Pro Duo فوق العاده قدرتمند است و دارای پردازنده هشت هسته ای Intel® Core 9 i9 نسل 9 است که برای ارائه عملکرد نهایی چند وظیفه ای طراحی شده است. با فرکانس بی سابقه 5GHz Turbo Boost ، ZenBook Pro Duo با زحمت می توانید تمام برنامه های صفحه اصلی و ScreenPad ™ Plus خود را کنترل کنید تا روان ترین جریان کار روی صفحه نمایش تا کنون داشته باشید.

گرافیک های حرفه ای:

برای بهترین تجربه گرافیکی ، ZenBook Pro Duo از جدیدترین گرافیک های گسسته NVIDIA® GeForce RTX ™ 2060 استفاده می کند که از معماری NVIDIA Turing ered استفاده شده است. پردازنده گرافیکی فوق العاده قدرتمند با درایور استودیوی NVIDIA شما را قادر می سازد تا از واقعاً در واقع گرایی بصری ، از قدرت ردیابی اشعه و ویرایش فیلم با وضوح بالا لذت ببرید. ویژگی های پیشرفته RTX مانند ردیابی پرتوهای شتاب سخت افزاری ، تصاویری خیره کننده را تضمین می کند ، در حالی که کمک اختصاصی هوش مصنوعی ، کارهای تکراری را برای ایجاد سریعتر محتوا کاهش می دهد. با ZenBook Pro Duo ، خلاقیت شما هیچ محدودیتی نخواهد داشت.

4K UHD OLED ، حاشیه های ultraslim:

4K UHD NanoEdge OLED HDR display4 در ZenBook Pro Duo واقعاً شگفت انگیز است ، با یک طراحی چهار طرفه بدون فریم و حاشیه های فوق العاده مناسب. صفحه نمایش لمسی OLED درخشان ، رنگ های بسیار واضح و مشکیهای عمیق را ارائه می دهد ، و دارای یک طیف رنگی 100? DCI-P3 سینمای درجه یک است که این امر را برای کار و سرگرمی حرفه ای بسیار عالی جلوه می دهد. حاشیه های به سختی وجود دارد ، نسبت صفحه نمایش به بدنه را به 89? بدون مرز نزدیک می کند و صفحه نمایش بیشتری به شما می دهد و حواس پرتی کمتری دارد!

رنگ فوق العاده:

برای نمایش دقیق ترین ، واضح ترین و واقعی ترین رنگ های ممکن ، صفحه نمایش ZenBook Pro Duo از دقت رنگی PANTONE® برخوردار بوده و از یک طیف رنگی 100? DCI-P3 فوق العاده گسترده پشتیبانی می کند. فضای رنگ DCI-P3 - که به طور گسترده در صنعت تصویربرداری مورد استفاده قرار می گیرد - به طور فزاینده انتخاب حرفه ای خلاق برای افزایش دامنه رنگ های ممکن است و باعث می شود تصاویر روی ZenBook Pro Duo به سادگی خیره کننده به نظر برسند.

راه حل صفحه کلید عددی نهایی:

ZenBook Pro Duo دارای جدیدترین نسخه ASUS NumberPad6 ، یک صفحه کلید عددی با نور LED است که در صفحه لمسی یکپارچه شده است. برای روشن و خاموش کردن عملکرد ، بر روی آیکون شماره سمت راست شمارهPad به مدت یک ثانیه ضربه بزنید و بر روی نماد بالا سمت چپ ضربه بزنید تا یکی از دو سطح روشنایی را انتخاب کنید. حتی هنگامی که NumberPad فعال شده است ، به لطف نرم افزار هوشمند آن می توان از پد لمسی برای کنترل مکان نما استفاده کرد.

ورود به سیستم بدون دست با باز کردن صورت:

با استفاده از دوربین مادون قرمز با ویندوز سلام ، از ورود هندزفری در لپ تاپ خود لذت ببرید تا فقط با یک نگاه به سیستم وارد شوید - حتی در تاریکی!

اتصال Ultrafast:

ZenBook Pro Duo برای متخصصان خلاق ساخته شده است ، بنابراین هیچ گونه مشکلی در اتصال وجود ندارد. مجموعه کاملی از درگاه های I / O با کارایی بالا - از جمله جدیدترین درگاه USB-C Th Thunderbolt ™ 3 - به شما امکان می دهد هر کاری که می خواهید انجام دهید ، در هر کجا که هستید انجام دهید. آخرین Wi-Fi 6 اینتل با Gig + (802.11ax) سرعت های بی سیم را به سطح بعدی می رساند ، برای اتصالات فوق العاده به جهان.

الکسا با نوار سبک ساخته شده است:

Alexa5 کنترل صدا در روز شما را آسان می کند. در خانه یا مسافرت می توانید از الکسا بخواهید موسیقی پخش کند ، اخبار را بخوانید ، به سوالات پاسخ دهید و موارد دیگر. ZenBook Pro Duo شما یک نوار نور اختصاصی دارد که هنگام صحبت با الکسا روشن می شود. فقط بپرسید ، و الکسا فوراً پاسخ خواهد داد.

تنظیم صدا توسط هارمن کارون:

تیم ASUS Golden Ear برای اطمینان از بهترین تجربه صوتی با کارشناسان مشهور صدا و سیمای خودرو و هارمن کارون همکاری کرد. ترکیبی متناسب از سخت افزار برتر - از جمله فن آوری تقویت کننده هوشمند که صدای بلندتر و بدون تحریف را به شما منتقل می کند - و نرم افزار دقیق تنظیم شده صدا را مانند دیگر لپ تاپ ها به شما می دهد.