سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشخصات دستگاه آب تصفیه کن تایوانی

آب تصفیه کن های خانگی ساخت تایوان بهترین انتخاب برای از بین املاح و آلاینده های آب می باشد. این دستگاه ها به دلیل داشتن تاییدیه های بین المللی از جمله NSF,FDA از سلامت کامل برخوردارند و آب خروجی آن ها بالاترین استاندارد را دارد. مهم ترین ویژگی برند های تایوانی قیمت مناسب آن هاست که در برابر برند های آمریکایی بسیار مقرون به صرفه تر هستند اما از لحاظ کارایی و کیفیت دست کمی از آن ها ندارند.

سافت واتر قدیمی ترین و یکی از بهترین مارک های دستگاه تصفیه آب می باشد که در دهه 40 میلادی ابتدا در آمریکا تاسیس شد و سپس در تایوان به فعالیتش ادامه داد و در حال حاضر یکی از بهترین تصفیه آب های اسمز معکوس را در اختیار دارد. تصفیه آب سافت واتر به علت بهره گیری از فناوری ها ی پیشرفته، قدرت زیادی در حذف آلاینده ها و املاح آب دارد و فیلتر ممبران 13 لایه ی آن تا 99 درصد آب را از هر گونه ذرات معلق و ناخالصی پاک می کند. علاوه بر این پمپ پر قدرت و کم مصرفی نیز دارد ومخزن 16 لیتری آنتی باکتریال آن حتی در مواقع نبود برق آب تصفیه شده را درون خود نگه می دارد و می توانیم از آن استفاده کنیم. سیستم های فرابنفش و قلیایی و اکسیژن ساز در تصفیه آب های سافت واتر استفاده شده است که هر یک از آن ها عملکرد متفاوتی را دارند.

سی سی کا برندی است که از همان ابتدا به فکر تولید لوازم جانبی تصفیه آب از جمله فیلتر ها و لوله و اتصالات و پمپ دستگاه های تصفیه آب نیز افتاد و علاوه بر این که دستگاه های آب تصفیه کن با کیفیتی را تولید می کند قطعات و تجهیزات این برند نیز از بهترین کیفیت برخوردارند. این برند دستگاه های اسمز معکوس را در مدل زیر سینکی تولید کرده که به دلیل داشتن ممبران آمریکایی میزان خلوص آب را تا 99 درصد بالا می برد و با از بین بردن ریز ترین آلاینده های آب، استاندارد و کیفیت آن را به بهترین درجه می رساند و انواع تصفیه آب های 6 و 7 و 8 مرحله ای را تولید کرده است.

مشخصات دستگاه آب تصفیه کن تایوانی

اولین و مهم‌ترین عاملی که در خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال باید بدان توجه کرد، نوع کاربری دستگاه و حجم مورد نیاز آب تصفیه شده است؛ برخی از دستگاه‌های تصفیه آب برای مکان‌های بزرگ و پر جمعیت مانند سازمان‌ها، شرکت‌ها و مجتمع‌های مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرند و برخی دیگر ممکن است تنها برای یک خانواده باشند. هر دستگاه تصفیه آب یک مخزن ذخیره آب دارد که همواره حجمی از آب تصفیه شده در آن ذخیره می‌شود؛ برای کاربری‌هایی در مکان‌های بزرگ و پر جمعیت، این مخزن باید بزرگ‌تر باشد و دستگاه هم باید بتواند حجم بیشتری از آب را در زمان معین تصفیه کند تا به نیاز افراد برای مصرف آب تصفیه شده پاسخ داده شود.

اما مکان‌های کوچک‌تر و استفاده‌های خانگی نیازی به مخزن بزرگ ندارند و یک دستگاه کوچک هم پاسخگو خواهد بود. نکته دیگری که در انتخاب دستگاه تصفیه آب باید مورد توجه قرار گیرد، نوع آلاینده‌ها است؛ در برخی مناطق آب آشامیدنی از کیفیت مطلوبی برخوردار است و بنابراین دستگاهی با تعداد فیلتر پایین مناسب است؛ اما در برخی از مناطق کشور مانند نواحی جنوبی که آلاینده‌های آب بسیار بالا است و حتی در آن گل و لای نیز مشاهده می‌شود، دستگاه‌هایی با تعداد مراحل بالاتر نیاز است تا تمام انواع آلاینده‌های آب را به طور کامل از آن حذف کنند.

 

تعداد مراحل دستگاه در حقیقت از روی تعداد فیلترهای آن مشخص می‌شود و دستگاه‌هایی که دارای تعداد فیلتر بیشتری باشند، آلاینده‌های بیشتری را از آب حذف می‌کنند. نکته مهم دیگر در خرید دستگاه تصفیه آب انتخاب برند است؛ اگرچه در حال حاضر برندهای مختلفی در بازار وجود دارند، اما برندهای معتبر تصفیه آب تایوانی جزو بهترین برندها محسوب می‌شوند که برای سال‌ها مورد اعتماد مردم قرار گرفته‌اند. برندهایی مانند آکوا، سی سی کا و سافت واتر سال‌ها است که مورد استفاده هستند و به عبارتی امتحان خود را به خوبی پس داده‌اند.

البته از آنجایی که فروشندگان متعدد و واسطه‌ها بازار را پر کرده‌اند، باید مراقب بود که محصول انتخاب شده حتماً اصل باشد. یکی از نکات بسیار مهمی که باید مورد توجه قرار داد، خرید دستگاه از نمایندگی‌ها و شرکت‌های معتبر و مطمئن است؛ برخی شرکت‌ها تنها نقش واسطه دارند، در حالی که برخی دیگر خود وارد کننده اصلی هستند و به همین خاطر ضمن پایین تر بودن قیمت‌ها، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر هم ارائه می‌دهند.

ضمن اینکه خرید از وارد کننده اصلی امتیاز ارسال و نصب رایگان را هم با خود دارد. به همین خاطر قبل از خرید دستگاه تصفیه آب حتماً درباره اینکه از کدام شرکت خریداری کنید و یا اینکه چه دستگاه تصفیه آبی بخرید، تحقیقات لازم را به عمل آورید.