سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین فروشگاه اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی

 

طبیعتا در این شرایط کروناویروس همه ما ترجیح میدهیم تا به جای خرید دستگاه تصفیه آب به صورت حضوری، از فروشگاه های آنلاین و معتبر تصفیه آب خانگی بهره بگیریم و سفارشات خود را به صورت اینترنتی خریداری نماییم. با این حال این که کدام شرکت معتبر تصفیه آب میتواند خدمات بهتری در اختیار ما قرار دهد تا با خیال راحت تر خرید خود را انجام دهیم هنوز هم جای سوال است. ما به شما بهترین مرکز خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی را معرفی نموده و خدمات آن را تشریح میکنیم.

 شرکت تصفیه آسا معتبرترین و بهترین فروشگاه آنلاین انواع دستگاه آب تصفیه کن خانگی و فیلترهای تصفیه آب است که خدماتی نظیر نصب و ارسال رایگان، گارانتی طلایی بدون قید و شرط تعویض قطعات، عرضه انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل، بررسی بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی در سایت تصفیه آسا، اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی، پاسخگویی 24 ساعته شبانه روزی، امکان نصب و تست دستگاه و خدمات تعویض فیلتر در محل در تمامی روزهای سال حتی روزهای تعطیل و امکان خرید نقد و اقساط انواع آب تصفیه کن خانگی را ارائه مینماید.

برای این که بهتر در رابطه با این که دستگاه تصفیه آب چیست و چه کاری انجام میدهد اطلاع داشته باشید عملکرد دستگاه تصفیه آب خانگی را به صورت مختصر برای شما توضیح میدهیم. مراحل اول دوم سوم که به ترتیب فیلترها تصفیه آب، پلی پروپیلن، کربن فعال گرانول و کربن بلاک نام دارند فیلترهای سه گانه پیش تصفیه میباشند و املاح درشت موجود در آب آشامیدنی همچون شن و ماسه و گل و لای و املاح بزرگتر از 5 میکرون به همراه کلر و مواد جانبی کلر همچون کلرامین را از آب آشامیدنی حذف و تصفیه مینمایند.

شما عزیزان میتوانید قبل از خرید آنلاین و ثبت سفارش دستگاه، جهت مشاوره خرید و راهنمای انتخاب دستگاه تصفیه آب خانگی هر زمان از شبانه روز با کارشناسان و متخصصین فروش تصفیه آسا تماس تلفنی برقرار نموده و دستگاه های مد نظر خود را که تصفیه آسا در محصولات موجود در سایت ارائه میدهد اعلام نمایید. کارشناسان فروش اینترنتی تصفیه آسا، با مقایسه برندهای تصفیه آب مد نظر شما،

میزان کیفیت و ارائه خدمات هر یک از دستگاه ها را برای شما بررسی و شرح میدهند تا از دلیل اختلاف قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی اطلاع کامل پیدا نموده و مناسب ترین گزینه برای منزل خود را خرید نمایید.

خرید آنلاین بهترین دستگاه تصفیه آب

ضمن این که در فروشگاه اینترنتی تصفیه آب تصفیه آسا، مشخصات انواع دستگاه آب تصفیه کن به همراه قیمت تصفیه آب خانگی و عکس محصولات به صورت واضح قرار داده شده تا کیفیت هر یک را داخل سایت تصفیه آسا مشاهده نموده و بررسی نمایید. فروشگاه تصفیه آسا، همچنین به شما امکان پرداخت نقد و اقساطی دستگاه های تصفیه کننده آب را نیز میدهد. شرایط خرید اینترنتی اقساطی از تصفیه آسا به این صورت است که تنها با ارائه عکس برگ چک صیادی و کارت ملی حساب شما استعلام شده و کارشناسان فنی برای نصب دستگاه در محل شما حضور پیدا میکنند و به صورت قسطی دستگاه تصفیه آب را در اختیار شما قرار خواهند داد. تعداد اقساط هر دستگاه میتواند تا 10 ماه ادامه پیدا کند که یک خدمت ارزنده برای بسیاری از ایرانیان است.

از دیگر مواردی که حائز اهمیت است پرداخت شما پس از نصب و تست کیفیت و سختی آب آشامیدنی توسط تکنسین های فنی شرکت تصفیه آسا میباشد. حتما میدانید که سختی آب آشامیدنی طبق استاندارد جهانی بهداشت NSF  باید عددی بین 30 الی 90 باشد. تنها سیستم های اسمز معکوس Reverse Osmosis System هستند که توانایی کاهش سختی آب و حذف املاح مضر بسیار ریز داخل آب آشامیدنی را دارند و بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی در بازار ایران، تصفیه آب مینروا تایوانی اصل است که توسط نمایندگی فروش دستگاه تصفیه آب شرکت تصفیه آسا عرضه و به فروش میرسد. کیفیت قطعات و مشخصات فنی و انواع مدل های دستگاه آب شیرین کن خانگی مینروا Minerva در سایت اینترنتی تصفیه آسا موجود بوده و میتوانید به بررسی مدلهای مختلف این برند معتبر تصفیه آب بپردازید و بهترین مدل را برای استفاده در منزل خود انتخاب و خرید نمایید.

 

شرکت تصفیه آسا، از بزرگترین وارد کنندگان و عرضه کنندگان انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل و فیلتر تصفیه آب خانگی و قطعات یدکی آب شیرین کن میباشد . جهت خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب می توانید به سایت این شرکت مراجعه نمایید. تصفیه آسا با بیش از 10 سال سابقه تخصصی در زمینه افزایش کیفیت آب آشامیدنی و بهره گیری از کارشناسان مجرب و متخصص به ارائه خدمات ارزنده در کنار عرضه دستگاه تصفیه آب خانگی پرداخته و شما را در انتخاب یک دستگاه مناسب همراهی خواهد کرد.

پیشنهاد میشود برای انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی با کارشناسان فروش تصفیه آسا تماس حاصل فرمایید تا طبق نیاز شما گزینه های مناسب معرفی گردیده و بهترین محصولات در اسرع وقت در اختیار شما قرار گیرد.

در نظر داشته باشید که دستگاه های آب تصفیه کن شرکت تصفیه آسا دارای استاندارد جهانی بهداشت NSF ، گواهی بین المللی کیفیت آب آشامیدنی Water Quality و استاندارد غذا و دارو آمریکا FDA میباشند که به همراه گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات و خدمات نصب و ارسال رایگان در اختیار شما عزیزان قرار خواهند گرفت .